lunes, noviembre 26, 2007

Decisiones

Esta cabera selmana ta siendo una selmana permala, ta siendo una selmana de decisiones complicaes ... ¿Por que les coses nun prodríen ser mas cenciel.les?

Bono los davezu l.leis el blog ya teneis sapiencia de como soy, en pal.labres nidies "Un cruzáu", teo dos problemas que por dixebráo pudieren paecer talmente estremáos, pero amestaos ya'n una testera como la mía faen xuntanza pa ser caoticos.

El primeru ye qu'entamo a da-y milenta volties a too, pasamé daqué ya darréu entamo a cabilar, a camentar, ya'n run-run contino entama a martiel.leame per dientru.

El segundu segundu como ya dixi, ye talmente estremáu ya ye consecuecia del primeru, y ye que de sopitu tórnome emprevisible e impulsivu, ya ye que cuandu nel primer casu entamo a cruciar l.lega un intre nel cuasi que me veo superáu ya la fin fino faciendo coses que nun debería.

Si a too eso axuntamos-y que soy un testarudu ya un tercu, por pue faer de mio una combinación como ya dixi emprevisible e inestable.

Que pasa con esto ... pues que estes decisiones que tomo cuasi que siempre acaben siendo les menos acertaes ya cuandu m'arrepiento d'el.les ye tardi, cuandu m'arrepiento d'el.les nun esiste torna posible ya solo me queda coyer la responsabilidá de los mios actos, y seguir tomando deciones que mas al.la de iguar naida, solo faen que empeoralo mas.

Conclusion, mala selmana, decisiones y actuaciones erronies, otres feches que intuyo tamién lo sedrán, ya la pescadiel.la que se muerde la cola.

¿Por que les coses nun prodríen ser mas cenciel.les?

3 comentarios:

Anónimo dijo...

me recuerdas a alguien...

Anónimo dijo...

Pues...que quies que te diga...que te me paeces un pocu a mi, pero no sé yo porque dices que van a ser erronies, a mi paezme que a veces lo son y otres no.
Un besin!

Anónimo dijo...

No ye facil amigu ,pero eso ye lo que nos toca al crecer .Decidir muachas cosas en la vida.