miércoles, octubre 31, 2007

hestoria d'una heroina

Ayer fui al cine a ver Les trece roses, un peli d'una hestoria rial, na que condenen entre otra xente a trece neñes, a morrer fusilaes al finar la guerra, nel añu 39, treces neñes que defendíen idegues de l.libertá, que lo único que ficieron foi tirar fueyes col testu "Menos franco y mas pan blanco" ... un peli dura y cruda como yera la vida nesa dómina.

esto me fae camentar nes milenta y milenta de voces acayantaes a lo l.largo de los años, de heroines na españa de la guerra y la postguerra.

yo teo conociencia de una hestoria, de una de eses heroines, una muyer que ñacio nel añu 24, sufrio les fuelgues obreres, vivió nel ochobre del 34 la revolución obrera na cuenca minera.

La hestoria de una neña a la que con malpenes 14 o 15 años, na domina final de la guerra, con asturies ya conquistada sintio nuna nuechi, como la guardia civil picaba na porta'l so horru, que vio como sacaron a la forcia a so pa ya'l so manu de so cá, ya de los que solo se tuvo sapiencia de los disparos que esa mesma nuechi hubo en monte ... naida mas ...

La hestoria de una neña que con 15 años recien finada la guerra, la obligaben a cantar el cara al sol, una heroina que siempre se ñegó a cantalu, y que como represalia la guardia civil daba orden bajo pena de castigo que naide la diera de xintar, una neña que aún asina siguió ñengandose a cantalu, y como represalia la rapaban la cabeza pa que toos supieran que era una "apestada de reximen" de franco, la hestoria de una neña de 15 a la que los franquistas querien dexar morrer de fame por nun cantar un canciu,y que nun morrio por que una vecina aun xugando so propia vida alimentaba coles sobres en la clandestinidá.

Güei dedico-y esti post, esti blogue a esa neña, a esa heroina, una de les cientos de miles que tuvimos na nuesa hestoria, dedico-y esti post a mio güela, la mio heroina ...!!!

2 comentarios:

Anónimo dijo...

se lo acabo d leer a tu heroina y le presto muxo, veote el finde.
Dany

Anónimo dijo...

After getting more than 10000 visitors/day to my website I thought your exnorlax.blogspot.com website also need unstoppable flow of traffic...

Use this BRAND NEW software and get all the traffic for your website you will ever need ...

= = > > http://get-massive-autopilot-traffic.com

In testing phase it generated 867,981 visitors and $540,340.

Then another $86,299.13 in 90 days to be exact. That's $958.88 a
day!!

And all it took was 10 minutes to set up and run.

But how does it work??

You just configure the system, click the mouse button a few
times, activate the software, copy and paste a few links and
you're done!!

Click the link BELOW as you're about to witness a software that
could be a MAJOR turning point to your success.

= = > > http://get-massive-autopilot-traffic.com