miércoles, agosto 23, 2006

Asturies

Equí toi esta nuechi, ascuchando un canciu de "Tiza", con suañu pero sin ganes de chame nel estru, l.leendo nos foros de www.asturies.com, y camentando que les el.leiciones tan cá vegada mas cerque, ¿Que asocederá?,¿Habrá un cambiu na opinión de la xente con respeutu les caberes?.

yo pola mio parte, creyo que la xestión que fizo el partíu cabezaleru dela xunta (PSOE) foi permala, cosa que paez que va siguir faciendo si torna a calandrar. Isti tabe nel gobiernu nun pautu con IX, no que yera una forcia d'esquierdes (na teoria), yo espraba mas de IX tando nel gobiernu, pero pemeque que nel momentu de la verdá acomodose nel poder y nun fizo mas que l.lambe-y les ñalgues al PSOE,perahí endaben metios tamien los de BA, estos pemeque foron un pocu mas que IX pero pocu, tuvieron asemeyaos.

Taben nel gobiernu, el PSOE nun podie sacar p'alantre denguna l.lei sin l'aida de IX-BA, sin embargu estos nun desixieron denguna cosa de les segun el.los defendien por mor a qu'el PSOE frañera el pautu y el.los salieren del gobiernu. Pa mio mui pocos Güevos, nesta mesma situacion ERC sacaríe petróleu(viva catalunya, l'exemplu a siguir pol restu, que güevazos tienen).

El PP na so l.linia, na oposicion, na que falar de el.los.

¿Que-y espera asturies?, creyo que la cosa ta per h.odía, yo tengo dos esperances :

1- Que IX algame mas escaños, y nesi momentu vease con forcía che-y coyones y tira pol nuesu pais.

2- Que salga una forcía nacionaliega que algame dalgún escañu, y qu'esto seya el entamu de un futuru nacionaliego a seyanza de los que hai en catalunya, galiza o Euskalerría.

Cualesquier de les 2 prestaríenme, yo metantu seguiré camentando que fadré col mio votu, suenen rumores de una dable mestadura ente los partios nacionaliegos d'esquierdes, comu puen ser IAS, los verdes o AA, si esto fora verdá podría ser dalgo perbono, ya que que creyo que hai un sentimientu creciente ente la xente mozo, que podría ser partidariu de esta mestadura.

Espero que la situacion de güei, paro, emigración, etc, faga que medre esi sentimientu de cambiu que noto na mocedá. ¿Y TU QUE VAS FACER? -> FAE LO QUE EN GANA!!!

PER UNA ASTURIES L.LIBRE, PER UNA L.LINGUA OFICIAL. PUXA ASTURIES DIXEBRA!!!

El PP na so l.linía na oposicion

1 comentario:

Anónimo dijo...

Los gobernantes en Asturias nos están robando a la puta cara .El 90% de los fondos mineros ,una auténtica millonada se dedicará a carreteras ,tal como todos hemos leido estos días .
Si todas las obras de asturias de concesión pública las hace la empresa OCA y OCA pertenece al cuñado de l presidente de la federación socialista asturiana ,pues no me queda más remedio que pensar mal .Hay un montón de dinero que se podría aprovechar para levantar asturias ,pero sólo se va a levantar la cuenta bancaria de algunas .El PSOE no puede gobernar Asturias ,quizá IU sola . Y el PP no parece tampoco que tenga el perfil para nuestra querida región. Lástima .Pero no pasa nada ,cómo son de izquierdas ,que hagan lo que quieran !!