jueves, agosto 24, 2006

Xente Escaecida

Estes vacancies cuasi nun tuvi cola familia, pero el pocu tiempu que tuvi valiome pa dame cuntia d'una cosa. Cuanta xente escaecemos pol camín ...

Too me vino a la tiestera na cena que tolos años facemos pal cumpleaños del mio hermanu, elli oyendo falar a mio tia de col.lacios del colexu y de xente d'uxo nun s'alcordaba de munchos, amestaba unos con otros y coses asina.

Dempués d'esto diome por camentar a mi sobro el.l0 y pescancieme de tola xente que pocu a pocu voi tresmanando'l contautu.

Xente del colexu que vive a malpenes 100 metros, xente que coló p'otros l.lugares, xente del istitutu, de los equipos de fúbol, de los modulos d'informática, col.lacios de col.lacios coos que salíes munches vegaes, la l.lista pues ser de milenta persones.

Nun camentáis denture n'esto?? que sedrá de mario(alicante), miguel(candás), lidia y sandra (uxo), los del caudal, fer, guille, velas .... (benedicto), etc , por nomar dalgunos.

A vegaes camento si podrá asocedeme comu a mio tia, y que dientru de 35 o 40 años te nuna cena falando de que sedría de lagu, michel, hector, santo, carmen, oski, coto, gayo, ferre, ale, angela, elena, floppy, valle, isidro ....... etc

Veo l'exemplu de Piri, coló fae cuasi 3 años pa uviéu y dende entóncenes nun se sabe malpenes d'el.li. Yo nun quiero que asoceda eso, pero na vida denyure se sabe ...

A los mios col.lacios 23/08/2006

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Y al Barsa le toka el chelsea en xampions, otros dos partidazos en septiembre, jajja.
TRankilo ke nosotros fijo ke siempre nos veremos.

Anónimo dijo...

Pues yo te digo una cosa ,tengo contacto con mucha gente ,aunque esté en Alemania o Grecia o Brasil y sé todo de ellos .Pero por qué ? Porque les llamo por teléfono ,les mando mails y lo que haga falta .Las amistades se cuidan y si no se olvidan en el tiempo .Hay que hacer un esfuerzo ,y a mí ese esfuerzo me gusta.Incluso con la gente que está en asturias .Yo a chuso lu llamo por tele´fono y a floro también ,y a Gloria , y a Lorena en La coruña ,y a Pablo Prieto .Creo que eso es culpa nuestra y no tiene por qué pasar . Y una cosa que no entiendo ya de ninguna manera es la gente que se mete en pareja y desaparece, o la que sólo va de parejeos ,qué pasa que no pueden salir 2 parejas y 3 solteros ? . El ejemplo de Carlitos .Pues si está desaparecido es por qué quiere ,ahí al lado vive . Cuando tienes amigos o llamas tú o te llama él ,no hay más posibilidades.
Qué sí ,que hay que tener atención,que las relaciones y las parejas se acaban ,pero los amigos no tienen por qué