jueves, enero 10, 2008

2008

Bono entamó 2008, nun se si dicir que d'un mou bonu o non. La verdá ye qu'entamó raru le mesmu qu'el 2007 coló tamién de lo mas raru.

Tenía un mini proyeutu/caxigalina/fatá que voi dexar pa prau, nun teo les ganes pa facelu.

Toi perdesganáu, cabreáu, estresáu, asqueáu, y cuasi que toles coses que finen n'áu, pero bono ensín priesa, naguo pasu ente pasu dir descabreándome, desestresándome, desasqueándome ...

Lo cabero que quiero dicir, ye pedir perdon, nun se si la xente/persona/es a les que va dirixiu lo van l.leer o non, si lo faen, naguo dense peraludíos.

Quiero pedir perdon por faer mal les coses, quiero perdir perdon por facaese sentir mal a la xente a la que aprecio, quiero perdir perdón por munches coses, aunque munches vegaes ya nun sirva de ná o simplemente aquel.los ya nun lo quieran oir, yo simplemente quiero perdir perdón porque eses coses nun les fice adrede.

Agora sin mas ... ta l.lueu

No hay comentarios: